sjukdag nr. 7



- min kropp har officiellt sett fått en deadline nu. frisk och feberfri
 innan onsdag annars blir det farbror doktorn. ser nu att i skrift ser
 det mycket mer vulgärt ut än vad jag tänkte i huvudet. sitter
framför tvn och kollar på alla brudarna. först lite halvkassa
cougartown. sen helt hysteriskt och till sist christine.

tydligen finns där ett samband. just nu är jag inne på hysteriska
neurotiska kvinnor som oftast görabsolut tokfel.
vi bondar dom och jag. sitter dessutom och nästan maniskt äter
nån väldigt suspekt nötblandning. inbillade mig själv att det var
nyttigare att köpa nötter än en chokladbit. men tydligen inte om
man ska envisasmed att äta upp hela påsen. så nu sitter jag här,
halvmissnöjd med mina konstiga nötter, hysteriska kvinnor på TV
och vill egentligen bara ha en kebabtallrik. damn.




And if you do me right
I'm gonna do right by you
And if you keep it tight
I'm gonna confide in you
I know what's on your mind
There will be time for that too

If you hang with me


me likey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0