vardagsrealism del 2.

"Hej Amanda! Här får du lägre pris på varor du brukar köpa."

enligt ica är jag en storkonsument av (och får även rabatt på) :

i ordning

1. Hårspray Wella
2. Djupfrysta hallon
3. Hallonsylt
4. Örtsalt
5. Toblerone
6. Fryst Dill

jag tänker att allt inklusive dillen sorgligt nog stämmer. tänker också att jag måste introducera nytt bär i min kostcirkel. för vem är jag att kaxa mig mot ica som tydligen har järnkoll på mina matvanor, och är inte heller sena att påpeka detta?

//A

Kommentarer
Postat av: maddis

haha vilken härlig lista! men vad hände med mjölk, bröd och grönsaker?

2010-11-17 @ 21:01:58
URL: http://ihuvudetpamaddis.blogspot.com
Postat av: olivia

toblerooooooneeeee!

2010-11-19 @ 13:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0