csn kom och gick.



kvällens schema innehåller ett jävligt jobbigt spinningpass och vatten och bröd till kvällsmat. försoning med mig själv pågår-

har i vanlig ordning botat helgsångest och total misär och tristess med att äta på lyxresturang med matilda och lägga alldeles för mycket pengar på dyra hårprodukter, hej då femhundralapparna, det var trevligt att råkas. men måste göras. inte ens en hårborste har jag längre.

den kom bort tillsammans med min softaste svarta slappa t-shirt, lite smink och resterande värdighet på harrys i lördags. istället får jag nya blåmärken och betydande mentala ärr. upptäckte ett nytt fint blåmärke på armen nyss.
hujedanemej.

//A

Kommentarer
Postat av: severina

faaast hårborsten vet du ju precis var den är. i mitt våld!

2010-10-26 @ 21:43:42
URL: http://severina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0