hej och hå



idag har det varit en seg och långsam dag. har suttit i skolan från klockan nio och väntat på stormen och kaoset som med all sannolikhet lär komma. väntat och väntat och väntat. sen äntligen blev klockan halv fem och jag begav mig till Parken för att intervjua The Pipettes. kommer in i logen och möts av klingande engelska skratt och "how niiiiice to meet you, love the tattoo" kände mig ball. i tre sekunder ungefär sen började jag fumla med micen och inspelningsknapparna. gick bra ändå. förutom att jag la mig till med den fulaste oproffsigaste engelska accenten jag hört under frågorna.

men nu sitter jag här i skolan igen och väntar och väntar och väntar igen på att klockan ska bli åtta så jag kan sticka ner och lyssna på konserten och spela in lite ljud. sen kommer paniken. och redigeringsångesten eftersom deadlinen är klockan nio imorgon bitti. har fått skjuta på den lite, tack snälla producent madeleine. men ändå. lär väl sitta och svettas från klockan sju imorgon bitti till lunch nångång och sen är det sändning minsann!

här hör man klockan 14.00 på torsdag, i alla fall om  universums krafter låter mig blir klar i tid:
http://www.gnf.nu/

94.9

på fredag leker jag programledare. samma tid samma kanal. vi ska diskutera tvångsvanor och fixa idéer. jag har en del...

//A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0