kaxig tå.



snaaart dags att köpa nya strumpbyxor kanske? särskilt eftersom min väster tå konstant ger mig fingret.

ikväll kommer severinan och vi ska ha crashcours i hur man använder en iphone 4. hon fick sin i veckan efter oändligt längtande och trånande.  eftersom severina aldrig hållt nåt så fint i sina små nävar innan, behöver hon tuktas lite. ska lära henne allt jag kan. som att inte lägga den i byxfickorna för någon gång kommer den trilla i toaletten. när man minst anar det. och som att absolut inte förska jonglera/använda som drillpinne på krogen för att imponera på motsatta könet. och som att inte ignorera att köpa skydd till den. trots att man vet att man har händer värre än olja och smör på en och samma gång så fort man får hålla i diverse dyrbarheter. efter tre år har jag iaf lärt mig mycket. har nu både kantskydd och plast på. very hardcore.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0