busy days.

idag är det skola till fyra. sen tänkte jag hinna med att skamlöst utnyttja min bokmässanbiljett och ta ett varv på svenska mässan. och ikväll blir det weekdaypartaj på södra larmgatan med fina klasskamrater och matildan. är TUR att jag inte har några pengar what so ever, det är 20 % rabatt.

imorgon är det också skola till sensent, sedan ska jag följa med emy en sväng till studentradion och se om det är nåt för mig. efter det springa till centralen och  kasta mig på tåget till tranemo, slänga mig i sängen och somna bums. därefter, jobba. men på måndag dådå! då jäklar ska jag vara ledig och minsann inte göra nåt på hela kvällen.

jag gillar egentligen inte alls att vara uppbokad med massa planering hit och dit. trots att det är sjukt roliga grejer jag skyndar mig iväg till. anyway.


(foto&redigering severina svedberg)

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0