nähä, det här är inte okej!!!



en rosa motorola!! en ROSA! hur tänkte jag där egentligen för fyra år sen?? måste varit i samma veva då jag var ordförande i partygruppen, ordförande i balkommitéen, engegerad i elevrådet och i största allmänhet lika peppig och glad som en cheerleader, och allt var rosa och glatt, bla bla bla. sen blev jag äldre, cynisk och tekniknördig. iphonen är officiellt död och begraven. bekräftat av galet hypiga killar på både apple och telia. var tvungen att få en second opinion..inget internet, ingen facebook, ingen uppdaterad telefonbok, inga sms, inga bilder, och fram för allt; inget spotify..vad ska jag nu göra på promenader och under transportsträckor? ska jag, ve och fasa, behöva vara socialt akitv och börja titta folk i ögonen och till och med prata med dem??

jag vet att jag genast sätter mig själv i bortskämt i-landsproblem facket här. men det skiter jag i! jag är uppriktigt ledsen och lite lätt deprimerad! särskilt eftersom det är jag och lilla "hello moto" nu framöver i minst fem veckor innan jag får lägga vantarna på den nya phonisen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0