och så blev det höst..









ibland har jag faktiskt världens bästa jobb. trots att det regnar och är skruttigt väder. och trots att man ibland kommer hem och inte vill göra annat än att duscha och skrubba sig ren i hundra år, och lägga sig på sängen och tänka att, jasså minsann är det så här det låter när ingen skriker i mitt öra med en miljard decibel oavbrutet i två timmar. men oftast är det världens bästa jobb.

igår bubblade vi bubbelpool i simhallen och grädde våfflor. idag var det utflykt i regniga annelundsparken. är dock lite oroad över barnens totala ignorans av mina, i mitt tycke, fantastiska lekfröken fasoner. vad hände med tittut och kurragömma? jag springer som en dåre överallt och gömmer mig i konstiga vinklar bakom diverse träd och föremål, sträcker antagligen muskler jag inte visste fanns, och hojtar tittuuuuut! men inte då. det är svårflörtade ungar ibland alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0