dåliga dagar och impulsköp på claes olsson





jag skojar inte. datorer AVSKYR verkligen mig. jag hade fixat massa asballa filminspelningsbilder på skitsega iphonen. men de försvann i den ofrivilliga tvångsavslutandet av uppdateringen. det enda som återstod var fula bilder när jag mötte upp matilda utanför skolan efter en lång lång lång dag. så. håll till godo med de här underverken till bilder. skulle inte lagt upp dem i vanliga fall för de är så tråkiga och meningslösa men jag blir så ännu mer meningslöst arg när datorn inte gör som jag vill så det känns som något slags straff. så värdelösa uppdatering, se. så här tråkiga blir vi när du strular.

har filmat idag i hundra timmar och är ändå inte klar. har tre intervjuer och måste ta om massa klippbilder. sprungit runt i hela stan med tretton kilo kamera på axeln.  var tydligen inte den tarantio jag inbillade mig. visade sig att skärpan sög när vi kollade igenom det i efterhand. känner dock ett visst drag till deathproof nu. eller kill bill. hade lugnt kunnat tänka mig gå loss med ett samurajsvärd.

anyhow. ikväll fortsätter franska filmkvällen nr.3 i raden. ikväll är det science of sleep på menyn.  efter dumma dagen kände jag mig dessutom manad att hetsköpa en gasbrännare på claes olsson till créme brulee.



så går det när man har dåliga dagar! då måste man köpa något farligt med eld i. plus att man kan göra smarriga créme brulee med den. fransk filmkväll kräver sin brulee. matilda är lite rädd. vi får se hur detta går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0