bon jour!



sista dagen, sista daaaaaaagen! sen är det adios uppsats! och hej hej roliga livet igen! bara en ynka liten dag (och kväll) med redigering kvar. måste hinna till bibblan idag bara. lyckats få ÄNNU EN försenad bok.  tror det är tredje boken nu jag måste betala för. snart lär de dra in mitt kort.

och lovar dyrt och heligt roligare blogginlägg så fort jag fått mitt liv åter efter fredag. de senaste är tämligen tråkiga och oinspirerade. men å andra sidag har jag varit tråkig och oinspirerad de senaste veckorna.

men snart så. blir det praktik på p3, sommarkvällar med öl och musik, stugan,  och jobba för radion i borås. tror det kommer bli lite mer spännande snart i livet. fo sho.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0