det går bra nuuuuuu

så jag unnar mig klänningen jag LOVADE mig själv ifall jag skulle fixa att få radiojobb i somras.

chiefen för radio sjuhärad ringde igår och jag gick upp i falsett direkt. och sen tänkte jag på klänningen. jag tror att den var menad på nåt sätt. för det är det första icke-svarta plagget sen nian ungefär. den är väldigt väldigt odiskret grön. och yäs, jag vet att det blir julgran med grönt och rött, men ska vara så!




och det bästa är att den ser ut så här i ryggen:



kan dock inte ha något under, men att gå utan underkläder lite då och då har väl ingen dött av?
känns som en bra lördagsklänning.

och nu har jag unnat mig klart. lite klänning och lite bilder. så nu får jag återgå till att ta igen allt arbetet med c-uppsatsen jag missar när jag lär mig saker på monki. det har aldrig varit så tråkigt att läsa bloggar som nu, när man måste koda, tolka och analysera varena liten smiley och dagens outfitbild.


alltid detta tolkande. jag blir lost and confused.


//A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0