it's like golddust

oftast försöker jag att hålla band på den här sidan av mig själv. vill helst inte vara en sån brud. bubbel & shoppingbrud. men ibland går det inte att hejda sig. efter att ha kollat igenom posten idag hittade jag en blänkande ny ELLE-tidning, en inbjudan till topshopkväll, och ett grattiskort från bodyshop som ger mig 100 spänn att handla för. KOKKOSBODYBUTTER kaching! blev med ens väldigt förtjust och slängde mig genast i soffan för att mysa med ELLE. damn. vissa dagar och postskördar är brudigare än andra. tänker absolut kompensera upp imorgon. kolla sons of anarchyboxen jag fick i födelsedagspresent och dricka öl. eller nåt. en brudig öl kanske. corona duger.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0