msn jag dör på dig

VARFÖR funkar inte msn?? är det mig eller msn det är fel på. för inte kan det väl vara datorn som har blivit ihoptejpad inte?

btw var första dagen på jobbet väldigt dramatisk. en kund kollapsade och fick ett epilepsianfall mitt i butiken. så mina arbetsuppgifter handlade mer om att ringa amulans, lägga i framstupa sidoläge, samt researcha mig fram på telefonen genom frölundas skolor för att få telefonnummer till stackars tjejens föräldrar. tack och lov att man har en iphone med internet. och tack och lov för all is i magen man fick från korttidsjobbet när det kommer till olika anfall, ep och krissituationer. imorgon blir det kassaövning. inte lika dramatiskt hoppeligen.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0