tre saker jag behöver påminna mig själv om:



att det är way out west på fredag. herre min je. kommer inte hinna med nåt. slutar radion elva på dagen, sen snabbt som attan kasta mig iväg med olivian, och hoppas att vi inte missar första bandet som börjar vid ett.



att det inte under några omständigheter går att springa runt och köpa fina grejer hela tiden. JAG ÄR I BÖRSKRIS for crying out loud. högst drabbad och vinkade igår hej då till minst 10 000 i fonder. note to self. sluta köpa fina grejer samtidigt som jag går bankrutt. men idag gjorde jag det ändå...


att jag påbörjar stora flytten till borås nästa vecka och därför måste städa rummet och framförallt skrivbordet hos danielle där jag bor nu. ve och fasa.

annars har jag spenderat eftermiddagen åt att försöka powernappa eftersom jag ska jobba extra ikväll för radion. har inte funkat alls. ska snart svoscha iväg i srbilen till ulricehamn och göra inslag om filmfestival. kommer vara hemma runt elva har jag räknat ut. sööööööömnig!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0