måndagslivet



det är SÅ SVÅRT att vara nyttig när man bor med danielle den levande bakgudinnan. inte bara att jag har mina egna måste-ha-choklad-innan-jag-dödar-något- begär att slå ner, fan inte blir det lättare när hon ställer sig och bakar varje dag! idag är det choklad och päronpaj. jag gav upp direkt och tog en bit samtidigt som jag började bläddra igenom friskis och svettisbroschyren... kontraproduktivt så säg.




och det var ju hela två månader sen det var en sån här spegelbild på blögga så nu slänger vi in en bild på nya klänningen! fin är den. känns som en blandning av myskläder och äta-ute-på-stan-klänning. perfekt.




och ibland har man ju såna där dagar. lite identitetskrisdagar. idag köpte jag sandaler för första gången sedan åttan och målade naglarna blåa. sånt man måste göra ibland. särskilt när precis sagt upp sin lägenhet i göteborg, inser att man nu istället kommer lägga 1100 på ett pendelkort, samt spenderat hela eftermiddagen åt att vandra runt i borås för att hitta ett nytt precis lagom opretto gym att göra sin kvällsyoga på. står mellan friskis&svettis och sportlife. livet är lite ambivalent. men det kommer bli bra det här med. ska lägga upp lite bilder på nya lägenheten i borås snart. den är också fin. kommer bo en meter från och vägg i vägg med olivia. sushin här är helt okej. wisers har billig öl. ica här är billigare än i gbg. och borås har än så länge visat sig från sin bästa sida och tagit hand om mig ♥ så detta blir nog bra.

The Rolling Stones – Gimme Shelter

//A

Kommentarer
Postat av: severina

schjukt schnygg!

2011-08-02 @ 13:11:29
URL: http://severina.blogg.se/
Postat av: Emilia

Verkligen, sjukt snygg. Men flytt till Borås? Vad har jag missat?

2011-08-02 @ 16:40:42
URL: http://diskobrud.blogspot.com
Postat av: amanda

jo borås blir det! haha, lite sväng om där. men no worries, kommer ju vara i riktiga stan varje dag ;)

2011-08-03 @ 18:01:44
Postat av: Olivia

kommer bli såååå mysigt att bli grannar! =D

2011-08-05 @ 09:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0