torsdag!

hemma i tranemo, nyduschad och testat nya schampot. luktar dyyyyyyyrt kan jag säga. so far so good. hade blivit dödligt besviken om jag hade lagt tusenlappen på kérastase och sen är det sunsilkeffekt på det hela. så nu sitter jag här på tork framför köksbordet, dricker kaffe och beundrar willehundens förmåga att på två kvadratdecimeter åla sig upp och sätta sig bakom mig på köksstolen. och sedan knuffa på mig som att det vore jag som sitter i vägen.

jobbade igår på radion, hoppade in en sväng. på helt rätt dag också; frukostdagen! bästa jobbdagen på veckan när man får färska frallor på morgonen onamnamnam. blev inringd till nästa vecka också, tre dagar. kult! inte så mycket ledigt den här sommaren innan skolan börjar, inte nåt faktiskt, men ändå. ska försöka få ordning i lägenheten också. men en sak i taget, och idag ägnas förmiddagen åt en powerpointpresentation. hjälp. jag har under hela min skoltid lyckas undvika att faktiskt göra en powerpoint. det har alltid funnits någon mycket mer kompetent i närheten. men inte nu nej. ska till gamla gymnasieskolan imorgon och prata om hur det är att plugga på universitetet. vet inte riktigt hur det trovärdigt det här kommer bli med tanke på att jag har bytt linje fyra gånger.... 20-25 minuter med bilder. och jag har sjuuuuuukt svårt att komma igång. får se vad dett blir.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0