en radiodag


klockan är jättetidigt och vi testar yoga live i studion. jag är försöksperson.



och jag vet att det ser ju ut som jag håller på att dö, MEN sanna är hardass och körde ställningarna hon VET att jag hatar. var på hennes pass för två veckor sen på sportlife och det kändes som att jag aldrig skulle kunna gå igen. arbetshjärnan i mig tänkte "att det kan ju bli bra radio det här!". det blev sådär. eller jo det blev visst bra! om jag inte hade blivit så anfådd att jag knappt kunde genomföra intervjun.. 




sedan spenderade jag en och en halv timma i monsunregn i stadsparken för livesändning. i sandaler, shorts och utan paraply upplevde jag äkta boråsväder. himla härligt! borde ju förstått vid det här laget att man ALLTID ska ha ett paraply i bakfickan om man ska bo i borås.




bra radiodag idag!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0