yoga!


träningsfrisyr och hästsvans, check. träningskläder, check.

irrade runt på stan idag efter jobbet. trött, hungrig och pmsig. vilket absolut leder till dåliga inköp. SKULLE köpa träningskläder. köpte träningskläder. men i paniken eftersom jag ska på yoga om sisådär en halvtimma, köpte jag ALLDELES för dyra träningskläder.  kommer börja ångra det ikväll anar jag. då hade jag hellre lagt dom pengarna på en tv. får stirra på väggen istället. alternativt högen med svettiga träningskläder...

//A

Kommentarer
Postat av: Andreas

Fint kort du ;)

2011-09-01 @ 18:42:25
Postat av: amanda

alltsååååå...bara för det ska jag anstränga mig i fortsättningen och ENDAST lägga ut plutamedläpparnabilder. på ett icke-sarkastiskt sätt.

2011-09-03 @ 07:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0