lucky lady hotshot

idag är det onsdag. hej onsdag. jag tänkte lägga upp en frukostbild men jag när jag såg mig i photobooth slogs jag av min avundsvärda och oerhörda sunkighet och tänkte att det är bäst att inte låta alla bli så ingen blir avundsjuk. det är ju inte vem som helst som kan se ut så här liksom. det kräver engagemang och tid. minst tre dagars förkylning, snorig näsa och svullna bihålor. nänä, vem som helst kan inte.
gjorde idag något ganska ovanligt. idag sov jag till kvart i tolv. händer typ en halv gång om året. andreas gick upp vid nio och jag somnade om. oroväckande snabbt och vaknade nyss. känns som jag har missat en hel daaaag! snart kväll igen herreminje.
på tal om ingenting, och sånt som jag glömmer bort ibland fick jag stipendium förra veckan. kanske får köpa ny dator. eftersom jag nyss tappade en tomat som studsade på datorn och ner på golvet. och nu har den första nu har tomat i sig och det andra nu har tomat på sig. en dammsugare hade inte heller varit helt fel. snyltar nu på olivias. vilket också är ett äventyr i sig. min lägenhet är väldigt gammal vilket leder till en del små fiffiga provosoriska lösningar. men hur som haver, varje gång jag dammsuger orsakar jag efter ca 1 och en halv minut totalt strömavbrott. varje.gång. trés horrible. likaså alla svordomar som följer. varje. gång.
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0