m.y.s.

jag vet att jag sönderanvänder ordet mys. men fasen, det är ju nu på året man SKA mysa! igår lagade vi fläskfilé med oregano&rödvinsvinägersås, -göttigt, tände massa ljus- mysigt, och sedan åt vi chokladpudding -göttigt. sedan somnade vi visserligen kvart över åtta av matkoma, andreas somnade först HAHA!, vaknade upp lagom tills massa matlagningsprogram och jag blev nästan hungrig igen.

fortsatte mysa imorses och gick upp och gjorde varm choklad med vispgrädde väckte andypandy och sen kollade vi på julkalendern. ungefär som när man var 10 år. MYS! och nu är jag på jobbet och ska iväg och sända live på på djurparken om en stund! ska inspektera den nya noshörningsungen.



observera att alla ljus är sneda. för det är ju mycket mer brandsäkert så.

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0