tips 1

nu tänker jag leka konsumentupplysning lite. för jag har upptäckt världens bästa schampo:

verkligen VERKLIGEN bra! sjukt drygt och håret blir alldels tjock och mjukt på samma gång. har iofs alltid vetat att kérastase har bra grejer, men har behövt prova lite olika av deras schampon innan jag hittade det här. syster har varit duktig och smart på alla sätt och haft det länge. såklart. hon är ju hårgurun.



inte för att mitt så kallade fluff på något sätt imponerar, men för några månader sedan var det lååååhåångt ifrån nåt fluff alls. mest sorgliga tesar och hemmagjorda ofrivilliga dreadlocks. let me tell you - no fun. vet ni förresten att dreadlocks börjar mögla efter ett tag? i did NOT. läste det i nån tidning och höll på att kräkas lite i munnen. precis som både pappa, bror och pojkvän gjorde när man upplyser hur mycket en flaska kérastase kostar. citat från kära far:" 300 spänn? för SCHAMPO?? vet du amanda, på ica kan man kostar det 20 kronor och inte ett öre mer" sedan slutade jag lyssna när han fortsatte prata om pengaprioriteringar. jag tänkte på mitt fina nya schampo.

och det var dagens tips!

//A

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det säljs för 219:- på bangerhead.se. Bästa!

2011-12-29 @ 01:24:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0