tips 2

att INTE låta sig hänföras och förblindas av snälla kassörskor och vackra underkläder på CHANGE, till den grad att man till slut inte längre kollar på prislappen utan bara KASTAR saker på disken. bh- jahadå! trosor på köpet- varför inte? och ett tvättpåse ska du väl ha- joorå det är klart jag ska! och två små fina armband kan man väl lika gärna kasta in. synd bara att prislapparna hade trasslat in sig i varandra vilket gjorde att det såg ut att vara två i samma paket. så var inte fallet upptäckte jag när jag kom hem och kollade på kvittot. DAMN YOU dåtids-amanda!



men fina är dom. hade dock INTE lagt en hel krogenrunda värt i pengar på dem om jag hade vetat vad de kostade styck.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0