yäsyäs

idag har jag - mycket optimistiskt inför nya året - förnyat mitt friskiskort och lagt på autogiro. alla jobbiga saker lägger jag på autogiro. sånt som jag helst inte vill låtsas om, tandförsäkring, hemförsäkring, och nu -gymkort.

hann som sagt även med att göra ett stort fett hål i min plånbok på knalleland. jag SKULLE köpa en dator igår. hittade inget bra pris- sen gick det som det gick idag. skyndade till tranemo för att plocka upp bella och sedan svängde vi in till gymnasiet för att motta varsitt stipendie för högskolestudier. väldigt trevligt. åt lite mycket pastasallad så här i efterhand känner jag nu. varför gör man alltid det? just pastasallad! och nu sitter jag i köket hemma hos kära far och hör jennie tukta zacken i hallen " vet du att manda ska passa dig hela dagen? kan du vara en snäll liten gosse då?" jotack. det får vi väl se hur det blir med det. de ska ut och ha kul i borås och jag ansvara för hem och hus under tiden. försökte hinna med att göra lite skoljobb innan, men får bli mer när brorsan har somnat. so far so good.

//A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0