dagens att göra:



hämta hem min minsta bror och tvinga honom att umgås med mig hela långa dagen, samt inhandla ostbågar. och kanske bara kolla på några avsnitt av glee. sen är det fasen dags för avgiftning. efter det är det dags för att se om generation kill och sopranos. jag ger den här fåniga identitetskrisen max en dag till. sen får det vara bra.

kvällen igår blev väldigt bra. tänka sig. borås bara plockar poäng. jag menar, det är ju inte som att oddsen är för den stan en lördagkväll innan löning, på harrys och med mikrofonkåt som spelas. men det blev ju kul ändå. poäng borås.

förresten, the strokes nya låt har släppts nu och man hittar den här. man måste som vanligt lyssna några gånger innan man kan börja greppa och fatta grejen. to know and to lööööve.  längtar till hela albumet. 

//A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0