en liten fika. som resulterade i exakt 1 krona kvar på kontot. cafébiträdet var inte lika impad som jag när jag skröt.



severina under semelträdet på brogyllen.



sistnämnda la dessutom till under vår fattigmansfika att jag ser ut som ett troll, för att jag tjurade när hon inte ville dansa på klubb i helgen. hårda ord. men då är det ju faktiskt bara lättare att underhålla min vita vecka. kanske. beror på hur mycket marie vill tequilarace på hennes födelsedag på lördag. man vet aldrig med den damen. gammal blir hon i alla fall, och det ska firas!

åh imorgon är det den 25. fan vad jag har väntat. och ändå kan man inte ens slösa lite. det är ett hårt liv numera. hyra, teliaräkning på en miljard kronor, västtrafikkort, och mat. hej då februaris csn! jag behöver ett jobb, och jag behöver det nu. det är inte lätt att tro att man har tillgångar som marie-antoinette för att sen vakna upp i en kall lägenhet med ett ekande kylskåp och trasiga skor. antingen får jag börja med ett sjukt tråkigt sparsamt liv. eller så ger gudarna mig ett jobb och jag kan fortsätta med mitt vanliga . jag hoppas innerligt på det sistnämnda.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0