fantastiskt uppvisande av världens tråkigaste förmiddag:



tvättar.



skithungrig och på matjakt i min frys. finns tretton halvfulla gamla glasspaket, lite dill och torsk. inget annat. det är tur att man är kreativ. och så hungrig att man struntar i smakkombinationerna.



försöker tolka min antecknigar. vilket är omöjligt. dels för att jag skriver så makalöst osammanhängande och gör förkortningar som jag i ögonblicket tycker är vansinnigt smarta men inser så här i efterhand bara är vansinniga, och gör att jag inte förstår vad jag menar. och dels för att det är anteckningar av mikrobiologi. i'm lost.

//A

Kommentarer
Postat av: Danielle

Som alltid är din handstil sjukt snygg att titta på! Att titta på, för att läsa skulle iaf jag behöva ett Amandalexikon. Men vad spelar det för roll, det är ju det estetiska som räknas. Då kan du hävda att det står skitsmarta grejer också. Ska nog ta och följa ditt exempel ;)

2011-02-09 @ 14:32:01
URL: http://danielleschill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0