KILLERWHALE

dsffd

Denhär veckan är jag ett fullt utvecklat MONSTER. Allting provocerar mig, särskilt göteborgsvädret och busschaufförer, men FRAMFÖRALLT när jag ser kvinnor som är minst 10-20 år äldre än mig men ÄNDÅ har snyggare rumpor. Hur kan naturen funka så? Borde de inte alla ha säckat ihop totalt nånstans runt åldern 34 i respekt för alla 20 åringar, vilka alltså blir FRUKTANSVÄRT provocerade.

När jag kom hem igår vägrade Zack att le till svar och jag ville kasta mig på golvet och skrika "älska mig, älska mig, jag älskar ju DIIIG" men i mån av nån sorts självrespekt gjorde jag inte det. Som straff tog jag fula bilder utan hans medvetande som jag har skrattat asmycket åt. hihi
Ägnar istället hela min tid till att rita väldetaljerade giraffer som springer. HEJ.

Danger Mouse – Everytime I'm With You (Feat. Jason Lytle) ( <--- men jag älskar Danger mouse )

Kommentarer
Postat av: woop

Du har redan en superhäck, din svarta puma!

2011-02-05 @ 12:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0