världens sämsta objektiva journalist...

..MEEEEEEN nu blir det produktplacering:



himla sorgsamt att man aldrig mer kommer kunna dofta som en papaya igen. dumma bodyshop som drar in mitt favvobodybutter. sista burken evvah! fast det går nog bra. man kan ju alltid lukta kokkosnöt eller mango. tack och lov. upptäckte dessutom idag under insmörjning av sista papayaburkenevvah, att jag har fått punktmärken på min vänstra axel. AV MIN SKOLVÄSKA! massa blåmärken preciiiiiis där väskremmen är. seriöst? hörrudu skolan, det är ju UPPENBARLIGEN för mycket att göra om man får fysiska skador av arbetsbördan.

hade för övrigt nyss stora problem med att få ut nåt schampo ur flaskan, då det krävs att man faktiskt lyfter upp flaskan och skakar. mina armar pallade inte. ökade vikterna idag på gymmet. pallade inte det heller. så fick fuska lite. jag och träningen är thiiiiiis close!

//A

Kommentarer
Postat av: maddis

haha blåmärken av skolväskan är illa! men vill du ha lite perspektiv, tänk då på de stackars juristerna som släpar på en lagbok (som väger mer än en laptop!) till och från skolan dagligen..

2011-02-22 @ 14:27:40
URL: http://ihuvudetpamaddis.blogspot.com
Postat av: Anonym

sant! haha. fast dom får skylla sig själva ;)

2011-02-22 @ 18:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0