extremt viktiga göromål en tisdagskväll



1. titta på serier med systers glasögon för att undersöka hur det egentligen är att ha dålig syn. tydligen är det lite grann om att  att vara full.



2. komma på att man har perfekt syn och använda den till att fortsätta titta på serier. fast på ett nyktert sätt.



3. försöka kompensera utebliven träningsvecka med lite hurtiga yogaövningar i sängen. inser dock efter några tvivelaktiga sträckningar att det inte går så bra. mina tår hukar sig i rädsla och ryggen knakar på ett livsfarligt sätt.



4. göra en fuskmustach av sitt hår och se hur väl man kan imitera nordstatssoldaterna á la mode style under inbördeskriget. tycker jag lyckades ganska bra.


fick beslutsångest efter duschen om vilket bodybutter att använda. body shops doftsensationer gör mig alldels för lysten. vilket resulterade i att halva kroppen luktar oemotståndligt av kokkos. den andra av peppig passionsfrukt. vilket gör min näsa lite lätt förvirrad. men tänkte att jag kan sniffa på en arm beroende på vilket humör jag är på under kvällen. så behändigt om man är lite allmänt ambivalent.

tataaa och godnatt!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0