konsumentupplysning!

egentligen är min neccessär ganska sparsmakad. förutom när bodyshop har sin årliga rea. men det finns tre grejer som är fullständigt AWESOME och när de tar slut gråter jag bittra tårar. för oftast har jag inte råd att köpa nya. men ändå. ladies, här är lite tips:



1. shampo & balsam från supersvindyra märket L'ANZA. tänkte först att det var bluff och båg och att man fanimej aldrig kan betala så här mycket för schampo. men. oj så fel jag hade. återfuktar, sjukt drygt och volymar upp och hej och hå. alldeles fantastiskt iaf.



2. rött läppstift från MAC med det diskreta namnet alarm. behöver ingen förklaring. haft röda läppar sen åttan och tänker ej sluta.



3. bronsig krämögonskugga från SEPHORA i paris. bara att kleta på!  jag och matilda hittade inte prislappen på den här lilla mojängen i butiken i paris och höll på att kräkas när spydiga fransyskan bad om alla pengar vi hade. men. återigen värt det. synd och skam att sephora inte finns i sverige. ska därför skicka nästa person som råkar åka utomlands till första bästa sephora med en diger inköpslista.



//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0