oj då





OH LORD: idag gjorde jag snabb matte när jag städade min garderob och medan nollorna flög förbi började jag kallsvettas mer och mer. på två små kvadratmeter i garderoben hänger det klännigar för sammanlagt 13 000 kronor.

jag hade kunnat köpa en renrasig labrador för de pengarna. eller en fet resa till NY. eller köpt 406 öl. mina prioriteringar är uppenbarligen inte där de ska vara. orkar dock inte tänka på det nuuu, istället fortsätter jag maniskt att städa och sortera min lägenhet. det är städat och fint en dag i veckan. och det är på söndagarna när jag känner att jag fört dålighetsliv alldeles för länge, får ett ryck och hetsstädar i fem timmar, sen somnar utmattad på soffan. jag har nu nått soffläget. hemskt skönt.

för övrigt var p3guldgalan igår en besvikelse. vad hände där p3? va? va? va?! det var bättre förr.

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0