run fucker run 2.0. träning in progress

istället för att plugga, vilket var enda anledningen till varför jag gick upp så okristligt tidigt denna morgon, har jag istället sammanställt min alldeles fantastiska träningslista på spotify. det hela är fullständigt onormalt, och rent ut sagt oroväckade beteende för min del, men jag antar att man blir hög på endorfiner, dopamin eller dylikt. och jag fastnar så lätt i beroenden. faktiskt enda förklaringen jag kan tänka mig.

för inte är det ett särskilt ambitiöst pojekt inte. är i allmänhet rätt ointresserad av svettiga musker.  jag har inget mål med min träning, vilket en mycket mer träningsvan och klok person påpekade är det viktigaste av allt. hade jag inte ens tänkt på. skulle möjligtvis att kunna vara springa ifrån., alternativt ha så stora biceps att jag kan skrämma bort möjliga våldtäktsmän och rånare på väg hem efter en festnatt. det kan bli mitt mål.

inte heller har jag en vinnande attityd eller proffsig utrustning. istället har jag en neonrosa vattenflaska och en awesome musiklista i ifånen som är fasttejpad på armen. that will do.

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0