så här är mitt liv:





jag hittar aldrig det jag vill ha, saker tappas bort, annat dyker upp men allt är en jävla röra! och seriöst, när köpte jag ett lypsyl med cocacolasmak?? hej amanda tretton år.

extremt hårt drabbande självinsikt medan jag fortsätter leta efter mitt usb-minne. tvingades gå in i min skruttlåda som jag aldrig öppnar, utan bara har som förvaringsplats för allt jag inte har plats med i övriga hyllor och rum.

it was not pretty. det var hopplöst och rörigt, därav självinsikten. ååh jag önskar så väldigt att jag var lite mer strukturerad ibland. en strukturerad människa hade INTE tappat bort det viktigaste usb-minnet i hela världen, men framförallt;  en strukturerad människa hade ABSOLUT inte haft en skruttlåda.

//A

Kommentarer
Postat av: Danielle

Jag vill minnas att du köpte det där lypsylet i Paris och jag var ytterst tveksam men enligt dig var det tidernas uppfinning.



Och jag får väl erkänna mig vara lite mer strukturerad men jag har faktiskt också minst en skruttlåda som äter upp saker. Det är mänskligt. ;)

2011-01-27 @ 17:32:09
URL: http://danielleschill.wordpress.com
Postat av: Karin

Som jag sa till Lisa, i det här hushåller har vi en hel skruttgarderob. En hel GARDEROB! Sjukt jag vet...men där finns nog allt fast det är omöjligt att hitta det... :)

2011-01-27 @ 17:48:57
URL: http://karinnilsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0