saker jag oroar mig för:

1. mitt ökade beroende av smörgåsrån. kan äta crazymånga på en dag.

2. kina. inte nog med att usas hela ekonomi ligger i kinas händer. dessutom har dom arbetsläger och dömer 22 åriga kvinnor till döden för att ha deltagit i en demonstration. scary scary scary

3. att trampa på a-brunnar

4. att spotify en dag ska försvinna

5. att jag aldrig kommer få ett journalistjobb

6. att zack ska bli en brat när han blir stor

7. hur jag envisas med att tokslösa på vissa grejer och sedan snåla på konstigheter. som att aldrig köpa nya rakblad som kostar 130 spänn, och istället cutta upp alla ben jag äger och har på en tre år gammal slö engångshyvel. och istället lägga 600 kronor på hårprodukter som internetbeställdes igår. kan inte vara nyttigt att vara så ekonomiskt ambivalent

8. när jag märker att jag inte längre med förtjusning utbrister "ja absolut att vi ska tälta" när det är festivalprat på gång. istället tänker jag att oooh så skönt det hade varit att ta in på hotell.

9. att jag en dag behöver flytta ifrån min fina fina lägenhet.

10. att jag är för gammal för att få mitt hogwartsbrev levererat av en uggla. 



//A

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duu, en del av de där punkterna gäller mej me kan ja lova.. det där med smörgåsrån alltså, det går att äta huur många som helst (med smör såklart). Dessutom har jag nu börjat missbruka riskakor också (med smör på).. å a-brunnar.. å jobb (fast journalist lär ju jag definitivt inte få, men syftar på sjukgymnast då..) dessutom satt jag förra veckan å försökte kolla sommarjobb å skulle, precis som du, helst vilja att nån bara ringer mej å erbjuder ett kanonbra med sådär lagom många veckor å lagom mkt i lön.... de har inte ringt än..

puss!

2011-01-18 @ 17:57:18
Postat av: amanda

smörgåsrån är fan livsfara! hur gott som helst,med smör på ja :) kan verkligen inte sluta. och vi fortsätter vänta. nån dag ringer dom :)

2011-01-20 @ 21:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0