saker jag har misslyckats med idag:


1. PLUGGA.

det här går inte bra. alls.


2. VÄRMA DELIKAT FISKSOPPA I KASTRULL

fryst soppa gjorde sig inte bra i kastrull och den forna kulinariska smaksensationen förvandlades på tio minuter, allt under mitt ihärdigt hackade av frysta fiskbitar med en sked, till någon slags puré. som smakade bränt och med härliga fortfarande frusna bitar fisk i. det enda som var gott var räkorna som jag i ren protest sen gick och köpte på coop. mycket räkor nuförtiden. gott.


3. TVÄTTA

helveteskap!!!! det enda som faktiskt bär ett märke och är dyrt och fint i min garderob slänger jag i tvättmaskinen och tänker äh va fasen, allt går och tvätta på 60 grader! fuck fuckeli fuck. det ser nu ut som om någon har kräkts brännmärken all over stackars föredetta vita fina marc jacobs.


väntar med spänning på vad övrigt denna fantastiska dag har att erbjuda. det sorgliga är dessutom att under min tentapluggsisolation, så lämnar jag inte  lägenheten överhuvudtaget. förutom för att gå och träna. dagens höjdpunkt är alltså när jag får gå till gymmet. åååååh livet!  ÅNGEST ÅNGEST ÄR MIN ARVEDEL!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0