söndagssyssla

yttterligare en dag på biblioteket. hela lördagen och vad jag antar blir hela söndgen. har suttit här sen tio imorses och börjar tyna bort av tristess, ont i ryggen av hårda trästolen och hunger. snart ut och äta lunch och sen tillbaka och sitta  här till klockan sex igen. herregud vad tråkigt.

roligare blir det att kanske få åka hem en sväng efter tentan på måndag. peppa peppa peppa.

hade dock inte skadat om någon kunde pigga upp mig lite. tynar som sagt bort och tycker alldeles otroligt synd om mig själv, när jag sitter här i ett extremt högakademiskt lärosäte och måste göra en tenta för min alldeles högpresterande -fattar -fortfarnade-inte -att -jag- kom -in-som -förstahand-utbildning.  det är väldigt synd om mig som sagt.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0