ta tema!



dagens tema är idag filmer featuring gerard butler. gamer. law abidning citizen. 300. manliga motsvarligheten till angelina jolie. alltid samma svåra missförstådda, alltid slagen på av staten eller valfri gangster- actionhjälte. gärna med lite smuts och blod också. och precis när man tror att han är för evigt dömd att göra actionfilmerna jag hatar att älska, då går den jävlen och gör nåt romantiskt klafseri. the ugly truth. ps i love you. har dock inte sett dom. höll på att kräkas av trailern. men ändå.
jag blir besviken.


efter posttraumatisk tentastress är jag hemma. äntligen. hemma för att skriva skriva skriva. och titta på en miljard fimer och läsa böcker.  hade också tänkt att detta är ett ypperligt tillfälle att gå runt sjön varje dag, men inte då. glömde bort att det är isbana och potentiell livsfara varenda gång man går utanför huset. kom dock ihåg det hårt som fan under morgonpromenaden med wille då jag vurpade. till och med wille halkade. har aldrig sett en hund halka förut. såg ut lite som bambi, sen vände han sig om och tittade på mig med anklagande blick som att det var mitt fel.

//A



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0