onsdagkväll och oändliga valmöjligheter. eller?

ashipp djkväll med rebeckafiona på yaki-da på avenyn tillsammans med bästa klasskompisarna, eller
vara hemma och plugga till tentan och därmed spara pengar och tid?


jag undrar jag undrar...



för övrigt väldigt glad och tacksam över att ha el i lägenheten igen. tidiga katastrofen imorses är nu under kontroll. inga mer exploderande lampor eller avsaknad av värme. var deprimred och sen arg när det visade sig att bovärden och tillika vaktmästare redan gått på helgledigt och därmed lämnat mig ensam i en kall el-och framförallt internetlös lägenhet.

men se där! när jag kom hem från skolan funkade allt igen! någon måste ha hört det oerhört ledsna och smärtsamma meddelande jag lämande på chalmers bostäders telefonsvarare. oavsett vad. tacksam mot världen.



//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0