är det ens idé när det ändå kommer regna om en kvart?? känns som slöseri på vatten.



på somrarna försvinner mina ögonbryn. completly. vilket gör att jag alltid ser lite ufo-aktig ut när jag inte kletat på mig säxxyface. men tänker inte sminka mig idag bara för ett par ögonbryns skull. no sir no. för idag är det osminkad-mysbyxshorts-kommer-ändå-bli-skitig-och-ful-dag.

för idag har pappa bestämt att jag ska tvätta och städa bilen. det finns två saker jag tycker är så tråkiga så jag nästan vill grina. det ena är att diska. det andra är att tvätta bilen. det liksom korvar ihop sig i magen på mig av ren frustration och gnällighet. det blev minsann inget how i met your mothermaraton. halvvägs in i andra avsnittet stormar pappan in och förklarar att jag inte kan ligga och kolla på serier hela livet. då är det bättre att tvätta bilen.

det värsta är att jag inte har någon ursäkt att inte göra det. TROTS att jag INTE har haft bilen mer än två gånger. för här får man ju ändå bo och blir utfodrad tre gånger om dagen. nåja, två kanske när pappa glömmer att handla. så det minsta man kan göra är väl att tvätta den dumma bilen. men ändå. TRÅÅÅÅÅÅHHHÅÅÅK!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0