och klockan är bara tio

igår somnade jag i soffan vid kvart i tio sisådär. man blir trött av en dag på radion. men så sjukt kul! är pepp pepp PEPP på att börja om två veckor. var med på ett möte igår där det diskuterades vad sommarprogrammet skulle innehålla. kommer bli alldels fantastiskt.  ett moment blev jag alldeles särskilt förtjust i. eftersom jag ska vara livereporter, ingår det också i mina  blivande arbetsuppgifter att delta i "deckarrundan". vilket innebär att jag i helt egen fysisk person gömmer mig nånstans i kommunen, helst under ett litet känt landmärke, och sänder ut ledttrådar om vart jag är. sen sitter jag där med min HF-sänding och skåbil tills någon smart lyssnare kommit på vart jag är och kommer och hittar mig. hallå eller! helt fantastiskt.


för övrigt är det ganska nice med sommarmornar. gått runt sjön med willehunden och missade precis stora regnovädret, tackar ödmjukast för det. nu sitter jag och väntar på att mitt ägg ska koka klart. tänker mojsa ner mig i soffan, äta långfrukost och titta på minst fem avsnitt av how i met your mother. det borde alltid vara sommar och man borde alltid vara ledig.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0