tre saker just nu:

för det första; jag har en ny skämslåt som jag gillar. men DAMN vad jag gillar riffet i början.

för det andra; igår såg jag minst tre personer iklädda onepiece på ica maxi i borås när jag var och handlade förnödenheter med danielle så jag överlever i hennes lägenhet ( typ tre kilo kött, tandborste, ketchup och lite yougurt) alltid intressant att handla med någon annan, danielle äter inte ketchup vilket gav mig lite andnöd eftersom det är ungefär en fjärdedel av min kostcirkel. inte äter hon ostbågar. inte heller enades vi om pastasorter. jag är ju pastafascist och gillar bara gnocchis. men det går nog bra det här. vi kör separata korgar och enas istället om true blood och fablässen för paris.
hursomhaver, onepice,  VARFÖR VARFÖR VARFÖR vill någon gå ut frivilligt i det plagget? det ser ju så sjukt groteskt ut! som en förvuxen jättebäbis. tänk att dejta någon som kommer i onepiece? vad väcker inte det för associationer? hej hej hallå blöjfetisher. jag skulle sprungit direkt. och ja, jag fattar grejen att det ska vara bekvämt och gudvetallt, men vad hände med mysbyxor? stort fett NO på onepiece.

för det trejde; hallå får man adoptera den här? det känns som den behöver mig!



så. nu har jag ondgjort mig klart över fula kläder och naaawat mig sönder och samman över vilsna pingviner. och nu ska jag duscha, och försöka få ordning på mig själv tills imorgon. sen jag börjat jobba på redaktionen lever jag lite i ständig skräck att det just idag är dagen vi ska ta redaktionskortet. för hittills har jag ramlat in osminkad och detäralldelsförtidigt-morgontrött med hej- kom -och -hjälp -mig -hår. jag känner att just den bilden av mig själv inte är vad jag helst vill förmedla till sveriges radios hemsida. eller till någon annan heller kanske. så nu dusch och godkväll!

//A

Kommentarer
Postat av: Danielle

Vi är också ruggigt eniga om att onepiece är ett BIG no no. Jag skulle inte sätta på mig en om jag så fick betalt och gå med den på stan sen. Usch, mår lite illa nu av att bara tänka på det :(

2011-06-22 @ 01:38:59
URL: http://danielleschill.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0