l.i.f.e.g.o.e.s.o.n.


igår var bella, marie och danielle här. myskväll. och för första gången i hela mitt liv startade jag grillen. helt själv. from scratch.  köpte kol på ica, petade lite i grillen och slängde på nytt kol, dränkte med tändvätska och hivade i en tändsticka, tänkte på allt spray som finns i mitt hår och backade snabbt undan. det var vingligt och högst osäkert men det gick. grilloskuld tagen. kött och marshmallows namnamnam. sedan satt vi under kastanjen och drack vin. fint fint.
fortsätter dagen med brudarna som snart kommer hit för slänga oss ute på gräsmattan och sola. tur att man bor nära en sjö, för jävlar vad varmt det är idag. också tur att man har ett högtalarsystem och massa kokkosolja. tur att man har fina brudar. mindre tur att man har willevakten. jaja, får bygga upp nåt provosoriskt solskydd åt honom så han kan vara med ute. willejävel, idag gick han bananas på en hund när vi var runt sjön och jag fick slänga mig runt honom för att bevara tanten, hennes hund och vår familjs möjlighet att nånsin få ha husdjur enligt svea rikes lag igen. det var koppel och klor överallt. resulterade i en blodig hand, och en wille som INTE får nåt godis idag. visserligen var det kopplet jag skadade mig på, men ÄNDÅ. skämmes herr hund.
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0