c'mon shake it little mama let me see you do the jane fonda

fanimej quvinnan hela dan! världens godaste banankaka i ugnen, BAM. jag är så huslig att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. tvätt kirrad, pannkakor stekta, dammsugning nemas problemas, disken you bring it! är i princip en servettvikning och tyllkjol ifrån propra 50-tals kvinnoidealet. tur för mig att jag lyssnat på dålig men pheeeeet ghettomusik hela dagen. från ett bra kvinnoideal till ett annat liksom...

och känner nu att en liten powernap inte hade varit helt fel. väldigt tröttsamt att vara quvinnan hela dan.

Saigon – Wanna Know (feat. Obie Trice)

Mickey Avalon – Jane Fonda - Explicit Version


Nas – Hip Hop Is Dead

//A

Kommentarer
Postat av: Matilda

Uppenbarligen tur att du har mig ( Adam ) för ghettomusikförsörjning.

2011-03-12 @ 01:29:40
Postat av: amanda

ja hans musiksmak är som en kackerlacka. sprider sig fast man inte vill. fast nu är jag hooked ändå.

2011-03-12 @ 09:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0