en tweet, flera tweets

det här med twitter.
jag var sist att skaffa facebook i min bekantskapskrets, och jag är sist med att skaffa twitter. uppenbarligen väldigt skeptisk till nya fenomen, och till sånt som " alla andra" gillar. men jag skaffar det alltid i slutändan ändå. precis som att jag läser stig larssonböckerna eller ser the social network..men twitter! jag har svåra problem! det är ju politikers, journalister och annat löst mediefolks älskling, så jag känner mig manad att göra ett halvhjärtat försök. jag menar, om vi till och med hade en föreläsning helt tillägnad  twitter i skolan idag, så måste det ju ligga något i fenomenet....

här är en halvhjärtad amanda:
http://twitter.com/peterssonamanda

hittils har jag bara tweetat onödigheter. om mikrofonkåt, gossip girl och sånt där.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0