hej tisdag!


kan fortfarande inte flörta med bara ett öga- det blir en väldigt osexig zombieförvridning i hela facet istället. så varsågoda!

det finns inte mycket som slår att vakna helt utsövd. 10 timmars sömn kaching! fast upptäckte imorses att jag hade satt på mig sovathshirten bakochfram och lämnat radion på innan jag gick och la mig. lite trött sådär halv tio på kvällen...

idag ska jag och sofie ta tag i vår webbundersökning. se exakt hur mycket gymnasielärare interagerar på facebook. 36 av 100 lärare svarade på vår excellenta enkät. lite slött av gymnaiselärarna. men de har säkert viktigare saker för sig. lära onsutna ungdomar multiplikationstabellen och att det är oförskämt att ha kepsen bakoch fram. sånt där.

ska även försöka klämma in ett gympass. på nåt vänster.
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0