hip-hop -explicit



på parkeringen utanför ica sa seve att jag var ganghsta. jag tog det inte som en komplimang. och hon stannade, la på sig en kaxig min och sa "omääähh. monsterbilen, pälsen och blinget passar ju". jeez. den bönan alltså.

jag känner mig mer som något blekt vinterdjur som helst vill gå i dvala och vakna när det är juni. kanske därför wille-jävel misstog sig, och försökte antasta mig när jag låg på golvet och lekte med zacken. kände mig djupt kränkt. ser han inte skillnad på sin älskade matte och random-humpbart djur? måste vara pälsens fel. har gått runt i den hela dagen - är svinkallt inne.  hade ytterdörren öppen när bruschan låg och sov ute, men blir givetvis paranoid as HELL och börjar fantisera om hemska kidnappare som smyger runt hörnet och bara väntar på att få slita stackars zacken ur vagnen. så då parkerade jag mig i pälsen på en stol framför dörren och stirrade stint på barnvagnen tills han vaknade.

ska rulla in mig i tre täcken och powernappa lite innan fest och utgång ikväll. party i borås. oh lord. ♥
Static-X;dead prez – Hip Hop - Explicit
//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0