kvällslektyr


dagens outfit varvas med borgerlig offentligehet. den ena är lättare att läsa än den andra om vi säger så. den här c-uppsatsen ger upphov till en hel del varierande litteratur. dock börjar jag bli akut sömnig i ögonen så fort jag försöker läsa teoretikern från 40-talet...men har som sagt en trevlig bokhög att ta mig igenom så det är bara att läsa tills ögonen faller ihop. men jag klagar inte! absolut värt det. och intressant är det med. fast det gjorde ju lite ont i festivalhjärtat att tacka nej när bandet jag ska intervjua ringde och frågade ifall vi ville stå på listan till deras spelning på jazzhuset  ikväll...men EYES ON THE PRIZE!



en parantes bara, jag tror jag har börjat göra mig beroende av burkcola.. fo shoe.

bon soir!

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0