moving to new york


...men då skulle man få vänja sig av med sån här finfin medelsvenssonfrukost. tuffa bud. det får nog bli att stanna ett litet tag till. kan ju inte gå miste om den här kulinariska smakupplevelsen varje morgon. får fortsätta lyssna på the wombats istället.

idag har jag bestämt mig för att idag är dagen då det blir varmt. idag ger vintern vika och istället börjar småfåglar sjunga och solen att lysa varmt. så blir det bara. jag har laddat. jag har alla sommarattribut redo. jag har kokkosbodybutter, så nu luktar jag lite som en grekisk solstrand, jag har en papperstunn ny jacka- mer som en kavaj egentligen men SKITSAMMA den ska på!, jag har sommarmusik i spotifylistan, OCH jag gymmade igår så är minst en procent redo för beach 2015.

meteorologiskt expriment inleds från och med nu.


fast en tråkvarm kofta behöver jag nog kanske.... VUXENPOÄNG.

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0