the mommyheads

oj hjälp. insåg ju idag efter lite välbehövlig research,  att bandet jag ska intevjua imorgon inte alls är nåt osignat svenskt förtortsband. det är ju för fan ett väletablerat ashyllat popband från new york. när meningar som "påverkade en hel generation alternativa band med sin unika stil av progressiv, märklig, melodisk, svängig pop." och "perfekt pop." eller "LEGENDARISKA" dyker upp i researchmaterialet ja, då blir jag lite nervös.

av ganska många, enligt min åsikt helt berättigade orsaker: först och främst att intervjua ett band som jag vet antagligen är sjukt bra och hyllade, men som jag inte har lyssnat nåt på överhuvudtaget och inte kan något om. sedan är det ju alltid det trevliga momentet med att genomföra en hel intervju på knagglig engelska LIVE i studion. kära lyssnare, have mercy. http://www.k103.se/program/helgstart imorgon kl 15.00.

//A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0