dygnet runt med radioredigering. och lite sushi. och lite royal republic.







trött tröttare amanda. efter dagens praktikjobb på P3 och bästaste BRUNCHRAPPORTEN, åkte jag till skolan för att ta tag i den där intervjun med royal republic. 16 minuters råmaterial. låter kanske inte mycket, men att klippa ihop och redigera allt tar en JÄVLA tid. jag hade liksom förtängt det. sprang fram och tillbaka mellan studion och min dator för att banda mina pratinlägg, fixa ljudvolymer och spela in spotifylåtar.

blir också trött på mig själv när jag lyssnar igenom hela intervjun och inser att jag fnissar förtjust efter varje politiskt inkorrekta sak sångaren säger. jag låter som en liten flamsig djupt förälskad skolflicka! HEJ DÅ OBJEKTIVA KRITISKA MUSIKJOURNALIST-AMANDA! herregud. jag måste måste MÅSTE sluta med det där. fick även sitta och fundera över om man verkligen kan ha med när jag rycks med i stämningen och frågar "aamääh, får ni inte ens ligga mycket?" gud hjälpe. jag får bli ekonomireporter istället. det här går ju inte.

//A

Kommentarer
Postat av: Danielle

Du är ju för söt! Du hade ju kunnat ge dem mitt nr annars ;)

2011-05-13 @ 00:01:36
URL: http://danielleschill.wordpress.com
Postat av: Erika

Mää, de är ju sånt man vill veta ju=)

2011-05-13 @ 11:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0